Τώρα είναι 14:26 pm 28 04 2024
Σύνδεση
ΚΕΝΤΡΙΚΗ
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΙΣΤΟΡΙΚΟ
ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ
ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ
ΤΑ ΝΕΑ THΣ NE.B
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΑΠΟΨΕΙΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΑ
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
ΑΛΜΠΟΥΜ
ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ
ΓΙΝΕ ΜΕΛΟΣ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ευρετήριο Δ. Συζήτησης
Συχνές Ερωτήσεις
Εγγραφή
Σύνδεση
Google: Κατασκευή υποβρυχίου καλωδίου 10.000 χλμ.
Δημιουργία απάντησης
Όνομα μέλους:
Θέμα:
Κώδικας Επιβεβαίωσης
:
Σε μια προσπάθεια να αποτραπούν οι αυτόματες εγγραφές, θα πρέπει να εισάγετε και τις δύο λέξεις που παρουσιάζονται στην εικόνα στο πεδίο κειμένου από κάτω.
Χρώμα γραμματοσειράς:
Μικροσκοπικό
Μικρό
Κανονική
Μεγάλη
Τεράστια
Εικονίδια
Προβολή περισσοτέρων εικονιδίων
BBCode
είναι
ΑΝΟΙΧΤΟ
[img] είναι
ΑΝΟΙΧΤΟ
[flash] είναι
ΚΛΕΙΣΤΟ
[url] είναι
ΑΝΟΙΧΤΟ
Τα εικονίδια είναι
ΑΝΟΙΧΤΑ
Περίληψη Θέματος
[quote="aZu"]«Ως σύμμαχο πρέπει να βλέπουν οι παραδοσιακές εταιρείες Media τη Google καθώς είναι μια εταιρεία που θέλει να τις βοηθήσει να επωφεληθούν από τις ευκαιρίες που δημιουργεί το διαδίκτυο και όχι να τις συναγωνιστεί» σύμφωνα με τον David Eun, αντιπρόεδρο του τομέα συνεργασίας περιεχομένου της Google. «Οι φόβοι ότι η Google θα μεταμορφωθεί σε μια εταιρεία που θα παράγει περιεχόμενο είναι αβάσιμοι», δήλωσε το στέλεχος της Google συμπληρώνοντας ότι «Αυτός δεν είναι ο στόχος για εμάς». Οι κολοσσοί των media ισχυρίζονται ότι η Google έχτισε την περιουσία της κατηγοριοποιώντας το περιεχόμενό τους και χρησιμοποιώντας το για να δημιουργήσει μια διαφημιστική αυτοκρατορία που βασίζεται στη μηχανή αναζήτησης. Η Viacom δεν πείθεται από τις δήθεν καλές προθέσεις της Google και μηνύει τον κολοσσό της διαδικτυακής αναζήτησης έναντι 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων για καταπάτηση πνευματικών δικαιωμάτων σε υλικό που προβάλλεται στο YouTube. H Google θεωρεί ότι η μήνυση είναι μια απειλή για το διαδίκτυο όμως η αλήθεια είναι ότι το YouTube έγινε διάσημο, μεταξύ άλλων, για την προβολή βίντεο από τηλεοπτικά προγράμματα τα οποία ανήκουν σε τρίτους. Η Google έχει αναπτύξει εργαλεία που προσπαθούν να ταυτοποιήσουν το υλικό που υπάρχει στο YouTube ενώ έχει ξεκινήσει συνεργασίες με μεγάλους παραγωγούς για τη δημιουργία καναλιών στο site που να προβάλλουν το περιεχόμενο που οι παραγωγοί επιλέγουν. Η Google προτείνει στους παραγωγούς να αντιμετωπίζουν όσους ανεβάζουν παράνομα υλικό που δεν τους ανήκει ως φανατικούς οπαδούς και όχι ως παραβάτες και να μην τους τιμωρούν. [b][size=140]Μάχη για τη διαφημιστική αγορά[/b][/size] Η εταιρεία θέλει να επεκτείνει τις δραστηριότητές της και στον τομέα της διαφήμισης πέρα από τις πληρωμένες διαφημίσεις link (adwords), κάτι όμως που δεν έχει ακόμα καταφέρει ενώ τα δύο επόμενα χρόνια θα είναι εξαιρετικά κρίσιμα. Αν και τα διαφημιστικά link έχουν προκαλέσει «επανάσταση» στο διαδίκτυο καθώς έδωσαν τη δυνατότητα σε απλούς χρήστες να έχουν μηνιαίο χαρτζιλίκι ωστόσο δεν είναι αρκετά για να τοποθετήσουν τη Google στον παγκόσμιο διαδικτυακό χάρτη της διαφήμισης. Το Νοέμβριο η Yahoo είχε το μεγαλύτερο μερίδιο της διαφημιστικής αγοράς με 19%, ακολούθησε η Fox Interactive της News Corp (με 16,3%) ενώ την τρίτη θέση κατέλαβε η Microsoft με 6,7%. Η Google ήρθε έβδομη με μόλις 1% της συνολικής διαδικτυακής διαφήμισης. Η Google προσπάθησε να επεκτείνει τις δραστηριότητές της και σε έναν άλλο τομέα, της διαφήμισης εκτός διαδικτύου δίχως όμως ακόμα επιτυχία. Η μετοχή της Google βρίσκεται σε πτωτική πορεία και έχει χάσει 100 δολάρια από τον περασμένο Νοέμβριο φτάνοντας σήμερα τα 413,62 δολάρια. [img]http://media2.feed.gr/filesystem/images/20070918/engine/newego_LARGE_t_761_444043_type11104.jpg[/img] [size=85]Κρίσιμη η συγκεκριμένη περίοδος για τη Google.[/size] [img]http://media2.feed.gr/filesystem/images/20080311/engine/newego_LARGE_t_761_783913_type11104.jpg[/img] [size=85]Τα Adwords έφεραν την "επανάσταση", δεν μπόρεσαν όμως να αλλάξουν το "καθεστώς".[/size][/quote]
Επιλογές
Απενεργοποίηση BBCode
Απενεργοποίηση εικονιδίων
Μην αναλύστε αυτόματα URLs
Προβολή ανάπτυξης
Περίληψη Θέματος: Google: Κατασκευή υποβρυχίου καλωδίου 10.000 χλμ.
Παράθεση aZu
Re: Google: Θεωρούμε τα media φίλους μας
από
aZu
» 21:05 pm 14 03 2008
«Ως σύμμαχο πρέπει να βλέπουν οι παραδοσιακές εταιρείες Media τη Google καθώς είναι μια εταιρεία που θέλει να τις βοηθήσει να επωφεληθούν από τις ευκαιρίες που δημιουργεί το διαδίκτυο και όχι να τις συναγωνιστεί» σύμφωνα με τον David Eun, αντιπρόεδρο του τομέα συνεργασίας περιεχομένου της Google.
«Οι φόβοι ότι η Google θα μεταμορφωθεί σε μια εταιρεία που θα παράγει περιεχόμενο είναι αβάσιμοι», δήλωσε το στέλεχος της Google συμπληρώνοντας ότι «Αυτός δεν είναι ο στόχος για εμάς».
Οι κολοσσοί των media ισχυρίζονται ότι η Google έχτισε την περιουσία της κατηγοριοποιώντας το περιεχόμενό τους και χρησιμοποιώντας το για να δημιουργήσει μια διαφημιστική αυτοκρατορία που βασίζεται στη μηχανή αναζήτησης.
Η Viacom δεν πείθεται από τις δήθεν καλές προθέσεις της Google και μηνύει τον κολοσσό της διαδικτυακής αναζήτησης έναντι 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων για καταπάτηση πνευματικών δικαιωμάτων σε υλικό που προβάλλεται στο YouTube.
H Google θεωρεί ότι η μήνυση είναι μια απειλή για το διαδίκτυο όμως η αλήθεια είναι ότι το YouTube έγινε διάσημο, μεταξύ άλλων, για την προβολή βίντεο από τηλεοπτικά προγράμματα τα οποία ανήκουν σε τρίτους.
Η Google έχει αναπτύξει εργαλεία που προσπαθούν να ταυτοποιήσουν το υλικό που υπάρχει στο YouTube ενώ έχει ξεκινήσει συνεργασίες με μεγάλους παραγωγούς για τη δημιουργία καναλιών στο site που να προβάλλουν το περιεχόμενο που οι παραγωγοί επιλέγουν.
Η Google προτείνει στους παραγωγούς να αντιμετωπίζουν όσους ανεβάζουν παράνομα υλικό που δεν τους ανήκει ως φανατικούς οπαδούς και όχι ως παραβάτες και να μην τους τιμωρούν.
Μάχη για τη διαφημιστική αγορά
Η εταιρεία θέλει να επεκτείνει τις δραστηριότητές της και στον τομέα της διαφήμισης πέρα από τις πληρωμένες διαφημίσεις link (adwords), κάτι όμως που δεν έχει ακόμα καταφέρει ενώ τα δύο επόμενα χρόνια θα είναι εξαιρετικά κρίσιμα.
Αν και τα διαφημιστικά link έχουν προκαλέσει «επανάσταση» στο διαδίκτυο καθώς έδωσαν τη δυνατότητα σε απλούς χρήστες να έχουν μηνιαίο χαρτζιλίκι ωστόσο δεν είναι αρκετά για να τοποθετήσουν τη Google στον παγκόσμιο διαδικτυακό χάρτη της διαφήμισης.
Το Νοέμβριο η Yahoo είχε το μεγαλύτερο μερίδιο της διαφημιστικής αγοράς με 19%, ακολούθησε η Fox Interactive της News Corp (με 16,3%) ενώ την τρίτη θέση κατέλαβε η Microsoft με 6,7%. Η Google ήρθε έβδομη με μόλις 1% της συνολικής διαδικτυακής διαφήμισης.
Η Google προσπάθησε να επεκτείνει τις δραστηριότητές της και σε έναν άλλο τομέα, της διαφήμισης εκτός διαδικτύου δίχως όμως ακόμα επιτυχία.
Η μετοχή της Google βρίσκεται σε πτωτική πορεία και έχει χάσει 100 δολάρια από τον περασμένο Νοέμβριο φτάνοντας σήμερα τα 413,62 δολάρια.
Κρίσιμη η συγκεκριμένη περίοδος για τη Google.
Τα Adwords έφεραν την "επανάσταση", δεν μπόρεσαν όμως να αλλάξουν το "καθεστώς".
«Ως σύμμαχο πρέπει να βλέπουν οι παραδοσιακές εταιρείες Media τη Google καθώς είναι μια εταιρεία που θέλει να τις βοηθήσει να επωφεληθούν από τις ευκαιρίες που δημιουργεί το διαδίκτυο και όχι να τις συναγωνιστεί» σύμφωνα με τον David Eun, αντιπρόεδρο του τομέα συνεργασίας περιεχομένου της Google.
«Οι φόβοι ότι η Google θα μεταμορφωθεί σε μια εταιρεία που θα παράγει περιεχόμενο είναι αβάσιμοι», δήλωσε το στέλεχος της Google συμπληρώνοντας ότι «Αυτός δεν είναι ο στόχος για εμάς».
Οι κολοσσοί των media ισχυρίζονται ότι η Google έχτισε την περιουσία της κατηγοριοποιώντας το περιεχόμενό τους και χρησιμοποιώντας το για να δημιουργήσει μια διαφημιστική αυτοκρατορία που βασίζεται στη μηχανή αναζήτησης.
Η Viacom δεν πείθεται από τις δήθεν καλές προθέσεις της Google και μηνύει τον κολοσσό της διαδικτυακής αναζήτησης έναντι 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων για καταπάτηση πνευματικών δικαιωμάτων σε υλικό που προβάλλεται στο YouTube.
H Google θεωρεί ότι η μήνυση είναι μια απειλή για το διαδίκτυο όμως η αλήθεια είναι ότι το YouTube έγινε διάσημο, μεταξύ άλλων, για την προβολή βίντεο από τηλεοπτικά προγράμματα τα οποία ανήκουν σε τρίτους.
Η Google έχει αναπτύξει εργαλεία που προσπαθούν να ταυτοποιήσουν το υλικό που υπάρχει στο YouTube ενώ έχει ξεκινήσει συνεργασίες με μεγάλους παραγωγούς για τη δημιουργία καναλιών στο site που να προβάλλουν το περιεχόμενο που οι παραγωγοί επιλέγουν.
Η Google προτείνει στους παραγωγούς να αντιμετωπίζουν όσους ανεβάζουν παράνομα υλικό που δεν τους ανήκει ως φανατικούς οπαδούς και όχι ως παραβάτες και να μην τους τιμωρούν.
[b][size=140]Μάχη για τη διαφημιστική αγορά[/b][/size]
Η εταιρεία θέλει να επεκτείνει τις δραστηριότητές της και στον τομέα της διαφήμισης πέρα από τις πληρωμένες διαφημίσεις link (adwords), κάτι όμως που δεν έχει ακόμα καταφέρει ενώ τα δύο επόμενα χρόνια θα είναι εξαιρετικά κρίσιμα.
Αν και τα διαφημιστικά link έχουν προκαλέσει «επανάσταση» στο διαδίκτυο καθώς έδωσαν τη δυνατότητα σε απλούς χρήστες να έχουν μηνιαίο χαρτζιλίκι ωστόσο δεν είναι αρκετά για να τοποθετήσουν τη Google στον παγκόσμιο διαδικτυακό χάρτη της διαφήμισης.
Το Νοέμβριο η Yahoo είχε το μεγαλύτερο μερίδιο της διαφημιστικής αγοράς με 19%, ακολούθησε η Fox Interactive της News Corp (με 16,3%) ενώ την τρίτη θέση κατέλαβε η Microsoft με 6,7%. Η Google ήρθε έβδομη με μόλις 1% της συνολικής διαδικτυακής διαφήμισης.
Η Google προσπάθησε να επεκτείνει τις δραστηριότητές της και σε έναν άλλο τομέα, της διαφήμισης εκτός διαδικτύου δίχως όμως ακόμα επιτυχία.
Η μετοχή της Google βρίσκεται σε πτωτική πορεία και έχει χάσει 100 δολάρια από τον περασμένο Νοέμβριο φτάνοντας σήμερα τα 413,62 δολάρια.
[img]http://media2.feed.gr/filesystem/images/20070918/engine/newego_LARGE_t_761_444043_type11104.jpg[/img]
[size=85]Κρίσιμη η συγκεκριμένη περίοδος για τη Google.[/size]
[img]http://media2.feed.gr/filesystem/images/20080311/engine/newego_LARGE_t_761_783913_type11104.jpg[/img]
[size=85]Τα Adwords έφεραν την "επανάσταση", δεν μπόρεσαν όμως να αλλάξουν το "καθεστώς".[/size]
Παράθεση aZu
Re: Ζητά 25 εκ. δολάρια από τη Google γιατί είχε την ίδια ιδέα
από
aZu
» 21:02 pm 14 03 2008
Πρώην συνεργάτης της Google ζητάει από τον διαδικτυακό κολοσσό το ποσό των 25 εκατομμυρίων δολαρίων καθώς θεωρεί ότι έκλεψε την ιδέα του Google Sky στο Google Earth.
Ο συνεργάτης κατέθεσε αγωγή και ζητάει δικαστικά την αποζημίωση ελπίζοντας ότι η Google θα αναγκαστεί σε εξωδικαστικό συμβιβασμό.
Τελευταία η Google αποτελεί εύκολο στόχο και θύμα πολλών μηνύσεων σε σημείο που να είναι πρώτη σε οδηγούς «Πώς να βγάλετε εύκολο χρήματα». Η απάντηση είναι: «Μηνύστε τη Google».
Ο Jonathan Cobb ισχυρίζεται ότι είχε καταθέσει την ιδέα για το Google Sky σε εσωτερική αλληλογραφία όταν εργαζόταν ως εξωτερικός συνεργάτης για την εταιρεία το 2006.
Σύμφωνα με τη μηνυτήρια αναφορά το Google Earth Sky που λανσαρίστηκε τον Απρίλιο του 2007 έχει τα ίδια χαρακτηριστικά με αυτό που είχε προτείνει ο ίδιος.
Είναι εξαιρετικά δύσκολο να αποδειχτεί η πατρότητα της ιδέας καθώς δεν είναι ιδιαίτερα πρωτότυπη. Η Microsoft σχεδιάζει εδώ και πολύ καιρό επίσης μια παρόμοια υπηρεσία ενώ είναι εύλογη ιδέα για μια υπηρεσία που χαρτογραφεί τη γη, να χαρτογραφήσει και το φεγγάρι.
Σήμερα η Google διαθέτει δωρεάν την υπηρεσία Google Sky.
25 εκατομμύρια δολάρια ζητά συνεργάτης της Google για την ιδέα του Google Sky
Πρώην συνεργάτης της Google ζητάει από τον διαδικτυακό κολοσσό το ποσό των 25 εκατομμυρίων δολαρίων καθώς θεωρεί ότι έκλεψε την ιδέα του Google Sky στο Google Earth.
Ο συνεργάτης κατέθεσε αγωγή και ζητάει δικαστικά την αποζημίωση ελπίζοντας ότι η Google θα αναγκαστεί σε εξωδικαστικό συμβιβασμό.
Τελευταία η Google αποτελεί εύκολο στόχο και θύμα πολλών μηνύσεων σε σημείο που να είναι πρώτη σε οδηγούς «Πώς να βγάλετε εύκολο χρήματα». Η απάντηση είναι: «Μηνύστε τη Google».
Ο Jonathan Cobb ισχυρίζεται ότι είχε καταθέσει την ιδέα για το Google Sky σε εσωτερική αλληλογραφία όταν εργαζόταν ως εξωτερικός συνεργάτης για την εταιρεία το 2006.
Σύμφωνα με τη μηνυτήρια αναφορά το Google Earth Sky που λανσαρίστηκε τον Απρίλιο του 2007 έχει τα ίδια χαρακτηριστικά με αυτό που είχε προτείνει ο ίδιος.
Είναι εξαιρετικά δύσκολο να αποδειχτεί η πατρότητα της ιδέας καθώς δεν είναι ιδιαίτερα πρωτότυπη. Η Microsoft σχεδιάζει εδώ και πολύ καιρό επίσης μια παρόμοια υπηρεσία ενώ είναι εύλογη ιδέα για μια υπηρεσία που χαρτογραφεί τη γη, να χαρτογραφήσει και το φεγγάρι.
Σήμερα η Google διαθέτει δωρεάν την υπηρεσία Google Sky.
[center][img]http://media2.feed.gr/filesystem/images/20080221/low/newego_LARGE_t_761_719887.JPG[/img]
[size=85]25 εκατομμύρια δολάρια ζητά συνεργάτης της Google για την ιδέα του Google Sky[/size][/center]
Παράθεση aZu
Google: Κατασκευή υποβρυχίου καλωδίου 10.000 χλμ.
από
aZu
» 20:59 pm 14 03 2008
Στην κατασκευή ενός υποβρυχίου καλωδίου οπτικών ινών που θα συνδέει τις ΗΠΑ με την Ιαπωνία συμμετέχει η Google, μαζί με τις τηλεπικοινωνιακές εταιρείες Bharti Airtel, Global Tsansit, KDDI Corp., Pacnet και Singapore Telecommunications.
Το καλώδιο «Unity» θα έχει μήκος 10.000 χιλιόμετρα και θα κοστίσει γύρω στα 300 εκατ. δολάρια, ενώ θα ολοκληρωθεί στο πρώτο τρίμηνο του 2010.
Συνδέει 2 ηπείρους το υποβρύχιο καλώδιο.
Στην κατασκευή ενός υποβρυχίου καλωδίου οπτικών ινών που θα συνδέει τις ΗΠΑ με την Ιαπωνία συμμετέχει η Google, μαζί με τις τηλεπικοινωνιακές εταιρείες Bharti Airtel, Global Tsansit, KDDI Corp., Pacnet και Singapore Telecommunications.
Το καλώδιο «Unity» θα έχει μήκος 10.000 χιλιόμετρα και θα κοστίσει γύρω στα 300 εκατ. δολάρια, ενώ θα ολοκληρωθεί στο πρώτο τρίμηνο του 2010.
[center][img]http://media2.feed.gr/filesystem/images/20070717/low/newego_LARGE_t_761_420606.JPG[/img]
[size=85]Συνδέει 2 ηπείρους το υποβρύχιο καλώδιο.[/size][/center]
Κορυφή
Back to Top
Login Form
Remember Me