πορεία
από Λαζαρος » 16:38 pm 20 05 2006
ΕΓΩ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΥΠΗΚΟΟΤΗΤΑ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙ. ΑΝ Η ΑΛΒΑΝΙΑ ΘΕΛΗΣΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΣΤΕΡΗΣΕΙ ΤΗΝ ΑΛΒΑΝΙΚΗ ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΤΟΥ ΙΣΧΥΡΟΥ ΠΟΥ ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΛΔΑ. ΑΝ ΔΕ ΜΑΣ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΘΕΙ ΟΥΤΕ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟΤΕ ΚΑΚΟ ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΙΟΥ ΤΗΣ. Η ΒΟΡΕΙΑ ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΩΝ ΒΟΡΕΙΟΗΠΕΙΡΩΤΩΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΘΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΔΥΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΘΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΓΙΑΤΙ Η ΥΠΑΡΞΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΑΛΒΑΝΙΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΝ ΕΛΛΔΑ. ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΝΑ ΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΟΝΟ. ΟΠΩς ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΞΥΛΙΝΟ ΣΠΑΘΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΒΟΡΕΙΟΗΠΕΙΡΩΤΕΣ ΜΑΣ ΕΝΩΝΕΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΑΓΩΝΑΣ.
-
Λαζαρος - Τακτικό μέλος
- Δημοσιεύσεις: 1117
- Εγγραφή: 01:33 am 02 05 2006
- Τοποθεσία: Βρυσερά Δρόπολης
από Λαζαρος » 16:43 pm 20 05 2006
ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΓΙΑΤΙΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣΚΟΠΟΣ ΜΑΣ Η ΒΟΡΕΙΑ ΗΠΕΙΡΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΛΕΥΟΥΜΕ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ ΕΝΩ Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΤΕ ΜΑΣ ΑΦΗΝΕΙ ΣΤΗΝ ΤΥΧΗ ΜΑΣ ΕΙΤΕ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΨΙΛΟ ΓΑΖΙ.
-
Λαζαρος - Τακτικό μέλος
- Δημοσιεύσεις: 1117
- Εγγραφή: 01:33 am 02 05 2006
- Τοποθεσία: Βρυσερά Δρόπολης
από Gori » 03:48 am 22 05 2006
Twra pragmatika eimaste sthn kardia tou provlimatos paides me thn sizitisi ayth kai egw tha thn proxorisw ligo akoma. Ayto einai to megalytero empodio sto na mas dwthei h ellinikh ypikoothta. Yparxoun simferonta kai apo ths dyo pleyeres. H Alvania den thelei mia "elliniki eisxwrisei" sta entos ths opote aporiptei dipli ypikoothta pragma pou apofeygei h Ellada kathos tha xasei thn epiroh ths sthn perioxi se periptosi pou h pliopsifia twn B.H dialeksei elliniki. Alla me dipli omos paizei mpala kanonika h Ellada kai mporei na paiksei simantiko rolo pleon sta entos ths Alvanias kai na wfelithei kai oikonomika kai politika.
Ayto simferei kai emas olous, nai men na eisai demenos me ton topo sou alla oikonomika na enisxiese sthn Ellada.
Opos katalavainoume kai zoume, to thema ekei einai kollimeno gia xronia, ena mono mas swzei ta amerikanakia na valoun xeri sthn Alvania giati aytoi einai to gero xeri sthn Alvania ayth th stigmh h E:E einai ektos paixnidiou. Alla oi amerikanoi na valoun xeri gia ti pragma kai na eksipiretisoun thn pio antiamerikanikh xwra sthn eyrwpi (Ellada) !!?? Ara prwta tha skipsei h Ntora gia skopiano kai kipriako kai meta to diko mas
Poly xontra pazaria geinontai sta valkania kata thn gnomh mou.
Pantos ean tethei thema na dialeksoume den yparxei periptosi na dialeksw elliniki.
Ayto simferei kai emas olous, nai men na eisai demenos me ton topo sou alla oikonomika na enisxiese sthn Ellada.
Opos katalavainoume kai zoume, to thema ekei einai kollimeno gia xronia, ena mono mas swzei ta amerikanakia na valoun xeri sthn Alvania giati aytoi einai to gero xeri sthn Alvania ayth th stigmh h E:E einai ektos paixnidiou. Alla oi amerikanoi na valoun xeri gia ti pragma kai na eksipiretisoun thn pio antiamerikanikh xwra sthn eyrwpi (Ellada) !!?? Ara prwta tha skipsei h Ntora gia skopiano kai kipriako kai meta to diko mas
Poly xontra pazaria geinontai sta valkania kata thn gnomh mou.
Pantos ean tethei thema na dialeksoume den yparxei periptosi na dialeksw elliniki.
- Gori
από kotsos » 15:12 pm 22 05 2006
Εδώ και αρκετές ημέρες παρακολουθώ με λύπη τις "ομηρικές μάχες" που δίνονται σε αυτό το topic. Και λέω με λύπη γιατί τα όσα γράφονταν μου δημιουργούσαν την εντύπωση μιας ανεξήγητης αντιπαλότητας μεταξύ μας. Και νομίζω ότι αυτό είναι ό,τι χειρότερο μπορούμε να κάνουμε.
Νομίζω όμως ότι η συζήτηση οδήγησε σε ένα ενδιαφέρον θέμα και αυτό βελτιώνει κάπως τα πράγματα. Θα ήθελα λοιπόν να συνισφέρω κι εγώ μερικές σκέψεις στον όλο προβληματισμό:
-Κατ' αρχήν θα ήθελα να επαναλάβω κάτι ήδη γνωστό: Το Ελληνικό Έθνος προϋπάρχει του Ελληνικού Κράτους, και θα συνεχίσει ακόμη κι αν το Ελληνικό Κράτος πάψει να υφίσταται (πράγμα το οποίο φυσικά απεύχομαι).
-Η Βόρειος Ήπειρος δεν είναι μια γεωγραφική περιοχή. Δεν είναι τα βουνά, οι κάμποι και τα ποτάμια. Είναι κυρίως ΆΝΘΡΩΠΟΙ.
Και εξηγούμε για να μην παρεξηγηθώ: Χωρίς Βορειοηπειρώτες, ο τόπος μας δεν θα είναι παρά μερικές χιλιάδες λέξεις και φωτογραφίες σε βιβλία ιστορίας. Εάν όμως υπάρχουν Βορειοηπειρώτες που ξέρουν από που έρχονται και τι είναι αυτό που τους διαφοροποιεί από τους άλλους, τότε η Βόρειος Ήπειρος θα υπάρχει κι ας μην υπάρχει κανένας Βορειοηπειρώτης στον τόπο μας. Το πιο εύκολο παράδειγμα που μου έρχεται στο μυαλό είναι αυτό του Εβραϊκού λαού. Το κράτος του Ισραήλ μπορεί επισήμως να ιδρύθηκε το '48 αλλά, στην ουσία υπήρχε για αιώνες όπου υπήρχαν Εβραίοι.
-Αυτό το οποίο θεωρώ πολύ σημαντικό για την επιβίωση του Βορειοηπειρωτικού Ελληνισμό είναι οι δημιουργία ισχυρών δεσμών μεταξύ των Βορειοηπειρωτών. Με έκπληξη ανακάλυψα πρόσφατα ότι υπάρχουν νέοι άνθρωποι που δεν έχουν ακούσει ποτέ για τον Αυτονομιακό Αγώνα του 1914. Αυτό, η άγνοια δηλαδή της ιστορίας και του πολιτισμού του τόπου μας, θεωρώ ότι είναι πιο επικίνδυνο από οτιδήποτε άλλο.
Αντι να καθόμαστε και να τρωγόμαστε μεταξύ μας για πράγματα μη ουσιώδη, καλό θα ήταν ν'αναζητήσουμε, από κοινού, τρόπους να μάθουμε στα παιδιά μας την ιστορία μας.
Νομίζω όμως ότι η συζήτηση οδήγησε σε ένα ενδιαφέρον θέμα και αυτό βελτιώνει κάπως τα πράγματα. Θα ήθελα λοιπόν να συνισφέρω κι εγώ μερικές σκέψεις στον όλο προβληματισμό:
-Κατ' αρχήν θα ήθελα να επαναλάβω κάτι ήδη γνωστό: Το Ελληνικό Έθνος προϋπάρχει του Ελληνικού Κράτους, και θα συνεχίσει ακόμη κι αν το Ελληνικό Κράτος πάψει να υφίσταται (πράγμα το οποίο φυσικά απεύχομαι).
-Η Βόρειος Ήπειρος δεν είναι μια γεωγραφική περιοχή. Δεν είναι τα βουνά, οι κάμποι και τα ποτάμια. Είναι κυρίως ΆΝΘΡΩΠΟΙ.
Και εξηγούμε για να μην παρεξηγηθώ: Χωρίς Βορειοηπειρώτες, ο τόπος μας δεν θα είναι παρά μερικές χιλιάδες λέξεις και φωτογραφίες σε βιβλία ιστορίας. Εάν όμως υπάρχουν Βορειοηπειρώτες που ξέρουν από που έρχονται και τι είναι αυτό που τους διαφοροποιεί από τους άλλους, τότε η Βόρειος Ήπειρος θα υπάρχει κι ας μην υπάρχει κανένας Βορειοηπειρώτης στον τόπο μας. Το πιο εύκολο παράδειγμα που μου έρχεται στο μυαλό είναι αυτό του Εβραϊκού λαού. Το κράτος του Ισραήλ μπορεί επισήμως να ιδρύθηκε το '48 αλλά, στην ουσία υπήρχε για αιώνες όπου υπήρχαν Εβραίοι.
-Αυτό το οποίο θεωρώ πολύ σημαντικό για την επιβίωση του Βορειοηπειρωτικού Ελληνισμό είναι οι δημιουργία ισχυρών δεσμών μεταξύ των Βορειοηπειρωτών. Με έκπληξη ανακάλυψα πρόσφατα ότι υπάρχουν νέοι άνθρωποι που δεν έχουν ακούσει ποτέ για τον Αυτονομιακό Αγώνα του 1914. Αυτό, η άγνοια δηλαδή της ιστορίας και του πολιτισμού του τόπου μας, θεωρώ ότι είναι πιο επικίνδυνο από οτιδήποτε άλλο.
Αντι να καθόμαστε και να τρωγόμαστε μεταξύ μας για πράγματα μη ουσιώδη, καλό θα ήταν ν'αναζητήσουμε, από κοινού, τρόπους να μάθουμε στα παιδιά μας την ιστορία μας.
- kotsos
- Μέλος
- Δημοσιεύσεις: 78
- Εγγραφή: 20:32 pm 27 12 2005
- Τοποθεσία: Αθήνα
από Λαζαρος » 19:55 pm 22 05 2006
Προς Gori
Εμενα δε μου φαινεται οτι η Αλβανια δε θελει Ελληνικη εθνικη εισοδο στην Αλβανια και θα σου πω γιατι: Δεν ειναι μυστικό είναι η άποψή μου. Η Αλβανική εθνική συνείδηση δεν ειναι μία αλλά διαιρεμ΄νη στα δύο. Στην ανθελληνική-τουρκαλβανική και στην χριστιανο-ελληνικο-ευρωπαική. Η σθνείδηση των Αλβανών εθνιστών δεν είναι πάντα ανθελληνική, απλά το ρεύμα αυτό μεγαλώνει λόγω των κοινωνικών διαφορών που αντιμετωπιζουν οι Αλβανοί στην Ελλάδα και της ζήλειας-φόβου που αισθάνοντται από τους Έλληνες. η πιο σύγχρονη μορφή του αλβανικού εθνικισμού, που υπάρχει περισσότερο στην Αλβανία και λιγότερο στο Κόσοβο είναι ο αντιτουρκισμός και ο αντιισλαμισμός που ζητάει την αναβίωση και την επανασύνδεση του αλβανικού έθνους με την Ευρώπη και το Χριστιανισμό. Εγώ πιστεύω ότι η δεύτερη ομάδα μας καλωσορίζει στην Αλβανία αρκεί να μην πάμε ως κατακτητές και έχοντας εθνικιστική και αντιαλβανική έξαρση. Αν και είναι δύσκολο για μας τους Βορειοηπειρώτες να είμαστε ψύραιμοι με τους Αλβανούς τότε πάρτε παράδειγμα από μένα που είναι τόσο χύχραιμος με το Χιμαραίο.
Προς κώτσο
Συμφωνό με την άποψή σου ότι Βόρεια Ήπειρος είναι κυρίως οι Βορειοηπειρώτες και όχι οι π΄τερες και τα ποτάμια. Όσο αφορά την ιστορία εγώ θ΄'ελω να προσθέσω ότι υπάρχουν άνθρωποι που λένε ότι ΄για να μάθουμε την πραγματική ιστορία πρέπει να ξέρουμε και τις δύο απόψεις (από τις δύο πλευρές) Εγώ διαφωνώ πρέπει να ξέρουμε την ιστορία μόνο από έγκυρες πηγές. Αν κάποια πήγη είναι "Σκοπιανικής" ποιοότητας τότε θα πρέπει να μη λαμβάνεται υπόψη.
Εμενα δε μου φαινεται οτι η Αλβανια δε θελει Ελληνικη εθνικη εισοδο στην Αλβανια και θα σου πω γιατι: Δεν ειναι μυστικό είναι η άποψή μου. Η Αλβανική εθνική συνείδηση δεν ειναι μία αλλά διαιρεμ΄νη στα δύο. Στην ανθελληνική-τουρκαλβανική και στην χριστιανο-ελληνικο-ευρωπαική. Η σθνείδηση των Αλβανών εθνιστών δεν είναι πάντα ανθελληνική, απλά το ρεύμα αυτό μεγαλώνει λόγω των κοινωνικών διαφορών που αντιμετωπιζουν οι Αλβανοί στην Ελλάδα και της ζήλειας-φόβου που αισθάνοντται από τους Έλληνες. η πιο σύγχρονη μορφή του αλβανικού εθνικισμού, που υπάρχει περισσότερο στην Αλβανία και λιγότερο στο Κόσοβο είναι ο αντιτουρκισμός και ο αντιισλαμισμός που ζητάει την αναβίωση και την επανασύνδεση του αλβανικού έθνους με την Ευρώπη και το Χριστιανισμό. Εγώ πιστεύω ότι η δεύτερη ομάδα μας καλωσορίζει στην Αλβανία αρκεί να μην πάμε ως κατακτητές και έχοντας εθνικιστική και αντιαλβανική έξαρση. Αν και είναι δύσκολο για μας τους Βορειοηπειρώτες να είμαστε ψύραιμοι με τους Αλβανούς τότε πάρτε παράδειγμα από μένα που είναι τόσο χύχραιμος με το Χιμαραίο.
Προς κώτσο
Συμφωνό με την άποψή σου ότι Βόρεια Ήπειρος είναι κυρίως οι Βορειοηπειρώτες και όχι οι π΄τερες και τα ποτάμια. Όσο αφορά την ιστορία εγώ θ΄'ελω να προσθέσω ότι υπάρχουν άνθρωποι που λένε ότι ΄για να μάθουμε την πραγματική ιστορία πρέπει να ξέρουμε και τις δύο απόψεις (από τις δύο πλευρές) Εγώ διαφωνώ πρέπει να ξέρουμε την ιστορία μόνο από έγκυρες πηγές. Αν κάποια πήγη είναι "Σκοπιανικής" ποιοότητας τότε θα πρέπει να μη λαμβάνεται υπόψη.
-
Λαζαρος - Τακτικό μέλος
- Δημοσιεύσεις: 1117
- Εγγραφή: 01:33 am 02 05 2006
- Τοποθεσία: Βρυσερά Δρόπολης
από Λαζαρος » 00:40 am 24 05 2006
ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΔΩΣΩ ΔΙΑΠΙΣΤΕΥΤΗΡΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΘΕΩΡΩ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ. ΤΩΡΑ ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΕΙ Η ΔΡΟΠΟΛΗ ΜΕ ΕΠΑΜΦΟΤΕΡΙΖΟΝΤΕΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΚΑΙ ΠΑΡΕΠΙΠΤΝΤΩΣ ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΟΥ ΕΛΕΓΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟ ΧΩΡΙΟ ΤΗΣ ΧΙΜΑΡΑΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΛΕΓΕ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΒΑΝΟΦΩΝΟ. (ΕΓΩ ΔΕ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΗΝ ΑΛΒΑΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΑΡΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΜΙΛΗΣΩ ΑΛΛΗ ΑΠΟ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΟΥ ΚΑΘΩΣ ΤΑ ΓΑΛΛΙΚΑ ΔΕΝ ΤΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ) ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΕΓΩ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΡΟΒΑΛΛΩ Η ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΟΜΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΜΟΥ ΑΡΕΤΕΣ ΚΑΙ ΥΠΟΓΡΑΦΩ ΕΛΛΗΝΑΡΑΣ ΝΟΜΙΖΩ ΑΥΤΗ ΗΤΑΝ ΜΕΧΡΙ ΠΡΟΣΦΑΤΑ Η ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΣΟΥ ΜΑΖΙ ΜΟΥ. ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΤΩΡΑ ΠΩΣ ΛΕΣ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟ ΠΑΙΖΩ ΕΛΛΗΝΑΣ ΑΦΟΥ ΤΩΡΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΤΟ ΠΑΙΖΩ ΕΛΛΗΝΑΣ. ΕΠΕΙΔΗ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕΣ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ ΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΟΥ ΣΟΥ ΕΠΙΣΤΡΕΦΩ ΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟ "εμαθες να υποστηριζεις την ελληνικοτητα της βορειου ηπειρου οταν ηρθες στην ελλαδα" ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΩ ΑΝ ΕΙΣΑΙ Η ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ Η ΕΛΛΗΝΟΦΩΝΟΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΧΙΜΑΡΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΕΞΑΚΡΙΒΩΜΕΝΗ ΑΠΟΨΗ ΑΝ ΜΙΛΑΝΕ ΟΛΑ ΤΑ ΧΩΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΑ Η ΑΛΒΑΝΙΚΑ, ΓΙΑΤΙ ΟΠΩΣ ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΧΙΜΑΡΑΙΟΥΣ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΩ ΑΛΛΟΙ ΜΙΛΑΝΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΑΛΒΑΝΙΚΑ, ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ.
ΕΠΙΣΗΣ ΣΟΥ ΕΠΙΣΤΡΕΦΩ ΤΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΥΣ "ΦΛΩΡΟΣ, ΑΓΟΡΑΚΙ" ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΛΟΙΠΑ ΚΟΣΜΗΤΙΚΑ ΕΠΙΘΕΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ. ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ Η ΑΛΒΑΝΟΣ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΩΣ ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΑΦΟΥ ΤΑ ΑΛΛΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΣΟΥ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΑΝ ΟΜΩΣ ΜΕ ΕΝΟΙΑΖΕ ΤΟΤΕ ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΑ ΝΑ ΗΣΟΥΝ ΑΛΒΑΝΟΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΕΤΟΙΑΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΦΟΙΤΗΤΕΣ. ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΚΟΚΟΡΕΥΟΝΤΑΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΟΠΩΣ ΚΑΝΕΙΣ ΕΣΥ, ΑΛΛΑ ΦΡΟΝΤΙΖΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑ ΑΙΣΘΑΝΟΝΤΑΙ ΤΥΧΕΡΟΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΕΘΝΕΙΣ ΤΟΥ
ΕΠΙΣΗΣ ΣΟΥ ΕΠΙΣΤΡΕΦΩ ΤΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΥΣ "ΦΛΩΡΟΣ, ΑΓΟΡΑΚΙ" ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΛΟΙΠΑ ΚΟΣΜΗΤΙΚΑ ΕΠΙΘΕΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ. ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ Η ΑΛΒΑΝΟΣ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΩΣ ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΑΦΟΥ ΤΑ ΑΛΛΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΣΟΥ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΑΝ ΟΜΩΣ ΜΕ ΕΝΟΙΑΖΕ ΤΟΤΕ ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΑ ΝΑ ΗΣΟΥΝ ΑΛΒΑΝΟΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΕΤΟΙΑΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΦΟΙΤΗΤΕΣ. ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΚΟΚΟΡΕΥΟΝΤΑΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΟΠΩΣ ΚΑΝΕΙΣ ΕΣΥ, ΑΛΛΑ ΦΡΟΝΤΙΖΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑ ΑΙΣΘΑΝΟΝΤΑΙ ΤΥΧΕΡΟΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΕΘΝΕΙΣ ΤΟΥ
-
Λαζαρος - Τακτικό μέλος
- Δημοσιεύσεις: 1117
- Εγγραφή: 01:33 am 02 05 2006
- Τοποθεσία: Βρυσερά Δρόπολης
από Gori » 01:47 am 24 05 2006
Ekei pou pige na strwsei to prama kai na ginei mia sovari sizitisi...ksanaglistrise to thema se prosopikes epitheseis kai mikrotites.
Re Ximaraie kai Lazare koitakste na deite mporei na eksorgizeste me pragmata pou akoute alla psixraimia. Mhn parektrepeste kai kratiste ena epipedo, ean einai na milame oloi mas edw mesa opos mas katevainei fantoazomai ean sinantithoume sto dromo ti exei na ginei. Ayth h katastasi den voleyei kanenan apo mas edw mesa kai kirios den simferei to forum ayto pou mas filoksenei. Edw mesa eimaste (thelw na pisteyw) na antalaksoume 2 apopseis metaksy mas na kanoume dialogo kai oxi na prospathoume na epivlithoume me to etsi thelw. Oloi mas exoume diaforetikes apopseis kai eimaste arketa wrimoi na mporoume na ekfrazomaste kosmia.
P.S : Vazw kai ton eayto mou sthn kritiki pou kanw pio panw.
Re Ximaraie kai Lazare koitakste na deite mporei na eksorgizeste me pragmata pou akoute alla psixraimia. Mhn parektrepeste kai kratiste ena epipedo, ean einai na milame oloi mas edw mesa opos mas katevainei fantoazomai ean sinantithoume sto dromo ti exei na ginei. Ayth h katastasi den voleyei kanenan apo mas edw mesa kai kirios den simferei to forum ayto pou mas filoksenei. Edw mesa eimaste (thelw na pisteyw) na antalaksoume 2 apopseis metaksy mas na kanoume dialogo kai oxi na prospathoume na epivlithoume me to etsi thelw. Oloi mas exoume diaforetikes apopseis kai eimaste arketa wrimoi na mporoume na ekfrazomaste kosmia.
P.S : Vazw kai ton eayto mou sthn kritiki pou kanw pio panw.
- Gori
από mayromata » 15:22 pm 24 05 2006
Lypamai afantasta gia to epipedo sizitiseos sas.
ma poli lipamai...
krima..
ma poli lipamai...
krima..
«ΚΙ ΑΝ ΠΛΗΘΟΣ Τ΄ ΑΣΧΗΜΑ, ΚΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ Τ΄ ΑΔΕΙΑ ΑΦΕΝΤΕΣ, ΦΤΑΝΕΙ ΜΙΑ ΣΚΕΨΗ, ΜΙΑ ΨΥΧΗ, ΦΤΑΝΕΙΣ ΕΣΥ, ΕΓΩ ΦΤΑΝΩ, ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΝΟΗΜΑ ΣΤΩΝ ΠΟΛΛΩΝ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ. ΕΝΑΣ ΦΤΑΝΕΙ.»
-
mayromata - Μέλος
- Δημοσιεύσεις: 78
- Εγγραφή: 21:30 pm 26 01 2006
από keravnios » 17:29 pm 24 05 2006
Παρά την λύπη σας για το "επίπεδο", Μαυρομάτα και Γκόρι, μπορούμε νομίζω να παραδεχθούμε πως από τα παραπάνω μπορούμε να βγάλουμε κάποια συμπεράσματα πολύ ενδιαφέροντα σε σχέση με τα προβλήματα του τόπου μας. Θέλω να πω στους δύο που λογομαχούν τα εξής:
1. Η γλώσσα την οποία μιλάει ο καθένας δεν έχει καμία σημασία. Ναι στην Χιμάρα μόνο τα 3 από τα 7 χωριά είναι αμιγώς ελληνόφωνα. Ένα από τα αλβανόφωνα χωριά είναι το Πήλουρι. Αν αυτό σημαίνει πως οι κάτοικοί του είναι αλβανοί, όσοι το υποστηρίζουν αυτό είναι τουλάχιστον ηλίθιοι. Η ιστορία αυτού του χωριού είναι τόσο ελληνική και ένδοξη που οι υπόλοιποι βορειοΗπειρώτες θα την ζήλευαν αν την εγνώριζαν.
2. Ναι η ιστορία της Δρόπολης κατά την περίοδο του κομμουνισμού δεν είναι τόσο αρεστή σε εμάς τους Χειμαριώτες. Μέχρι πριν κάμποσα χρόνια είχα και εγώ την ίδια άποψη με τον Χειμαρριώτη για τους Δροπολίτες. Όσοι θέλουν να εκφέρουν άποψη όμως, κατά την γνώμη μου οφείλουν να μελετούν πρώτα. Κατά την γνώμη μου λοιπόν, η ιστορία της Δρόπολης μοιάζει πολύ με αυτήν της Θεσσαλίας. Όσο η περιοχή τουρκοκρατείτο, οι ντόπιοι δούλευαν για τους Τούρκους. Όταν αποτίναξαν τον ζυγό των Τούρκων βρέθηκαν και πάλι κάτω από τον ζυγό των Ελλήνων τώρα, φαιουδαρχών. Είναι πάρα πολύ σκληρό να πολεμάς να ανακτήσεις την γή σου και όταν νοιώθεις ότι ο αγώνας σου δικαιώνεται να συνηδητοποιείς πως, παραμένεις σκλάβος και απλά άλλαξες αφεντικό. Ο Χότζας λοιπόν πρόσφερε στους Δροπολίτες την ηθική ικανοποιήση ότι αφενός δεν είναι σκλάβοι κανενός και αφετέρου ότι ναι μεν η γη δεν τους ανήκει αλλά δεν ανήκει και σε κάποιον που την πήρε με το «στανιό». Επιπλέον, προκειμένου να αποφύγει τις εντάσεις, είχε μια διαλλακτική στάση στα κοινωνικά, πολιτισμικά θέματα. Είναι φυσικό και επόμενο λοιπόν οι Δροπολίτες να νοιώθουν ικανοποιημένοι από το σοσιαλιστικό σύστημα. Από την άλλη όμως δεν νομίζω ότι η πλειοψηφία των Δροπολιτών, έχασε ποτέ την εθνική της συνείδηση.
3. Όλοι κουβαλάμε έναν σάκο με εθνικές και κοινωνικές αμαρτίες κατά την περίοδο του κομμουνισμού. Κανείς δεν είναι αμόλυντος. Προσωπικά δεν έχω το θάρρος (θα το θεωρούσα αυθάδεια) να κατηγορήσω κανέναν για την στάση του την περίοδο της καταπίεσης. Τι σταυρό κουβάλησε ο καθένας δεν το γνωρίζω. Γνωρίζω όμως ότι τώρα δεν υπάρχουν δικαιολογίες. Κατηγορώ λοιπόν όλους εκείνους που σήμερα, ενώ έχουν πρόσβαση στην γνώση και την αλήθεια, την απαρνιούνται γιατί έτσι τους βολεύει. Έχω δει πολλούς ανθρώπους που τους θεωρούσαμε (ίσως και να ήταν) ρουφιάνους να δίνουν πολλά στον τόπο τους. Αυτούς εγώ τους δέχομαι γιατί μπορεί να μην άντεξαν την πίεση τότε αλλά τώρα που μπορούν δείχνουν τον δρόμο. Στο κάτω κάτω δεν έχουν όλοι τις ίδιες δυνάμεις και αντοχές.
Υ.Γ.
Προσπάθησα να είμαι σύντομος, συγγνώμη για την πολυλογία
1. Η γλώσσα την οποία μιλάει ο καθένας δεν έχει καμία σημασία. Ναι στην Χιμάρα μόνο τα 3 από τα 7 χωριά είναι αμιγώς ελληνόφωνα. Ένα από τα αλβανόφωνα χωριά είναι το Πήλουρι. Αν αυτό σημαίνει πως οι κάτοικοί του είναι αλβανοί, όσοι το υποστηρίζουν αυτό είναι τουλάχιστον ηλίθιοι. Η ιστορία αυτού του χωριού είναι τόσο ελληνική και ένδοξη που οι υπόλοιποι βορειοΗπειρώτες θα την ζήλευαν αν την εγνώριζαν.
2. Ναι η ιστορία της Δρόπολης κατά την περίοδο του κομμουνισμού δεν είναι τόσο αρεστή σε εμάς τους Χειμαριώτες. Μέχρι πριν κάμποσα χρόνια είχα και εγώ την ίδια άποψη με τον Χειμαρριώτη για τους Δροπολίτες. Όσοι θέλουν να εκφέρουν άποψη όμως, κατά την γνώμη μου οφείλουν να μελετούν πρώτα. Κατά την γνώμη μου λοιπόν, η ιστορία της Δρόπολης μοιάζει πολύ με αυτήν της Θεσσαλίας. Όσο η περιοχή τουρκοκρατείτο, οι ντόπιοι δούλευαν για τους Τούρκους. Όταν αποτίναξαν τον ζυγό των Τούρκων βρέθηκαν και πάλι κάτω από τον ζυγό των Ελλήνων τώρα, φαιουδαρχών. Είναι πάρα πολύ σκληρό να πολεμάς να ανακτήσεις την γή σου και όταν νοιώθεις ότι ο αγώνας σου δικαιώνεται να συνηδητοποιείς πως, παραμένεις σκλάβος και απλά άλλαξες αφεντικό. Ο Χότζας λοιπόν πρόσφερε στους Δροπολίτες την ηθική ικανοποιήση ότι αφενός δεν είναι σκλάβοι κανενός και αφετέρου ότι ναι μεν η γη δεν τους ανήκει αλλά δεν ανήκει και σε κάποιον που την πήρε με το «στανιό». Επιπλέον, προκειμένου να αποφύγει τις εντάσεις, είχε μια διαλλακτική στάση στα κοινωνικά, πολιτισμικά θέματα. Είναι φυσικό και επόμενο λοιπόν οι Δροπολίτες να νοιώθουν ικανοποιημένοι από το σοσιαλιστικό σύστημα. Από την άλλη όμως δεν νομίζω ότι η πλειοψηφία των Δροπολιτών, έχασε ποτέ την εθνική της συνείδηση.
3. Όλοι κουβαλάμε έναν σάκο με εθνικές και κοινωνικές αμαρτίες κατά την περίοδο του κομμουνισμού. Κανείς δεν είναι αμόλυντος. Προσωπικά δεν έχω το θάρρος (θα το θεωρούσα αυθάδεια) να κατηγορήσω κανέναν για την στάση του την περίοδο της καταπίεσης. Τι σταυρό κουβάλησε ο καθένας δεν το γνωρίζω. Γνωρίζω όμως ότι τώρα δεν υπάρχουν δικαιολογίες. Κατηγορώ λοιπόν όλους εκείνους που σήμερα, ενώ έχουν πρόσβαση στην γνώση και την αλήθεια, την απαρνιούνται γιατί έτσι τους βολεύει. Έχω δει πολλούς ανθρώπους που τους θεωρούσαμε (ίσως και να ήταν) ρουφιάνους να δίνουν πολλά στον τόπο τους. Αυτούς εγώ τους δέχομαι γιατί μπορεί να μην άντεξαν την πίεση τότε αλλά τώρα που μπορούν δείχνουν τον δρόμο. Στο κάτω κάτω δεν έχουν όλοι τις ίδιες δυνάμεις και αντοχές.
Υ.Γ.
Προσπάθησα να είμαι σύντομος, συγγνώμη για την πολυλογία
http://akrokeravnia.blogspot.com
Τα Γιάννενα ονειρεύονται, η Κρήτη ξαποσταίνει,
βουβή η Θεσσαλονίκη, η Αθήνα ξεφαντώνει...
Ποιος βογγάει σα να πεθαίνη;
-Χειμάρρα, όλορθη! Οι λύκοι
http://www.himaraunion.com
Τα Γιάννενα ονειρεύονται, η Κρήτη ξαποσταίνει,
βουβή η Θεσσαλονίκη, η Αθήνα ξεφαντώνει...
Ποιος βογγάει σα να πεθαίνη;
-Χειμάρρα, όλορθη! Οι λύκοι
http://www.himaraunion.com
-
keravnios - Τακτικό μέλος
- Δημοσιεύσεις: 800
- Εγγραφή: 12:38 pm 03 04 2006
- Τοποθεσία: Αθήναι
από xxx » 17:30 pm 24 05 2006
ΛΑΖΑΡΟΣ eipe:ΓΙΑ ΤΗ ΧΙΜΑΡΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΕΞΑΚΡΙΒΩΜΕΝΗ ΑΠΟΨΗ ΑΝ ΜΙΛΑΝΕ ΟΛΑ ΤΑ ΧΩΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΑ Η ΑΛΒΑΝΙΚΑ, ΓΙΑΤΙ ΟΠΩΣ ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΧΙΜΑΡΑΙΟΥΣ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΩ ΑΛΛΟΙ ΜΙΛΑΝΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΑΛΒΑΝΙΚΑ, ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ
otan leme oti eimaste apo thn XΕΙΜΑΡΡΑ den ennoyme apo xwrio ths..ennooume mesa apo thn ΧΙΜΑΡΑ...kai osoi einai apo thn ΧΕΙΜΑΡΡΑ milane oloi EΛΛΗΝΙΚΑ akomoi kai oi apogonoi twn ΑΛΒΑΝΩΝ stratiotikwn mporoun na milhsoun..giati etsi toys ma8ame emeis...emeis ton politismo mas ton metadidoume s'olous...kai an exeis akoma aporeia psakse gia dhlwseis toy ΠΑΓΚΑΛΟΥ opoy leei "ti na thn kanoume thn Β.Ηπειρο xwris thn ΧΙΜΑΡΑ.
poios o ΠΑΓΚΑΛΑΟΣ
ΕΛΕΟΣ ΡΕ ΛΑΖΑΡΕ
otan leme oti eimaste apo thn XΕΙΜΑΡΡΑ den ennoyme apo xwrio ths..ennooume mesa apo thn ΧΙΜΑΡΑ...kai osoi einai apo thn ΧΕΙΜΑΡΡΑ milane oloi EΛΛΗΝΙΚΑ akomoi kai oi apogonoi twn ΑΛΒΑΝΩΝ stratiotikwn mporoun na milhsoun..giati etsi toys ma8ame emeis...emeis ton politismo mas ton metadidoume s'olous...kai an exeis akoma aporeia psakse gia dhlwseis toy ΠΑΓΚΑΛΟΥ opoy leei "ti na thn kanoume thn Β.Ηπειρο xwris thn ΧΙΜΑΡΑ.
poios o ΠΑΓΚΑΛΑΟΣ
ΕΛΕΟΣ ΡΕ ΛΑΖΑΡΕ
"Oti mporei na metrh8ei den aksizei panta.'Oti aksizei den mporei panta na metrh8ei".
Albert E.
Albert E.
-
xxx - Μέλος
- Δημοσιεύσεις: 85
- Εγγραφή: 01:36 am 01 04 2006
- Τοποθεσία: ximara
από ΔΕΡΟΠΟΛΙΤΗΣ » 00:18 am 25 05 2006
Himaree les poles .....gia ti Dropoli kai gia anthropous poy den ksereis. Kai ego pou ksero se poion ta les sou leo na to kopseis. Prepei na ksereis oti autos pou ta evales mazi tou einai gnostos sti dropoli kai einai patriotes kai autos kai i ikogenia tou oli. O Lazaros pige sti filaki sta 12 xronia!!!! epeidi egrafe sinthimata stous toixous gia tous Elines kai tin eleytheria. Epeidi tora les ..... kai gia ti Dropoli oti den edeixnan to dromo gia na fygei kapoios apo ta synora prepei na ksereis oti kai ithela na figo alla fovomoun giati oi albanoi ta filagan pantou. den irirxan mistikoi dromoi.
- ΔΕΡΟΠΟΛΙΤΗΣ
- Δημοσιεύσεις: 7
- Εγγραφή: 00:02 am 25 05 2006
- Τοποθεσία: ΠΕΠΕΛΗ
!!!
από Φοιβος » 17:34 pm 25 05 2006
Θα παρακαλέσω τα μέλη του Φόρουμ: Λαζαρο και Χειμαραίο, αν συνεχιστεί η κόντρα αυτή θα διαγραφούν.
Αν θέλουν να τη συνεχίσουν ας πάνε στα SITE της Δρόπολης και της Χειμάρρας.
Προσωπικές υποθέσεις και τοπικές αντιπαραθέσεις όχι εδώ.
Τι θα πει οι Δροπολίτες δεν πάνε τους Χειμαρραίους και το αντίθετο;
Ποιοι είμαστε εμείς που θα κρίνουμε την ιστορία των προγόνων μας.
Είμαστε όλοι Βορειοηπειρώτες και γύρω απο αυτό να προβληματιστούμε.
Το ξαναλέω, βρείτε τα η όχι μέσα από τα E-mail σας.
Αν θέλουν να τη συνεχίσουν ας πάνε στα SITE της Δρόπολης και της Χειμάρρας.
Προσωπικές υποθέσεις και τοπικές αντιπαραθέσεις όχι εδώ.
Τι θα πει οι Δροπολίτες δεν πάνε τους Χειμαρραίους και το αντίθετο;
Ποιοι είμαστε εμείς που θα κρίνουμε την ιστορία των προγόνων μας.
Είμαστε όλοι Βορειοηπειρώτες και γύρω απο αυτό να προβληματιστούμε.
Το ξαναλέω, βρείτε τα η όχι μέσα από τα E-mail σας.
And you run and you run to catch up with the sun, but it's sinking
Racing around to come up behind you again
The sun is the same in a relative way, but you're older
Shorter of breath and one day closer to death
Racing around to come up behind you again
The sun is the same in a relative way, but you're older
Shorter of breath and one day closer to death
-
Φοιβος - Συντονιστής
- Δημοσιεύσεις: 132
- Εγγραφή: 21:03 pm 04 12 2005
από Λαζαρος » 20:26 pm 25 05 2006
ΠΡΟΣ ΦΟΙΒΟ
ΕΓΩ ΔΕΝ ΚΑΤΗΓΟΡΩ ΤΗ ΧΙΜΑΡΑ ΟΥΤΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΗΣ Β.ΗΠΕΙΡΟΥ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΩΣ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ. ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΙΠΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΗ Η ΠΕΡΙΟΧΗ ΕΛΛΗΝΟΦΩΝΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ. ΕΠΕΙΔΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙ Ο ΔΕΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΔΕ ΦΤΑΙΩ ΕΓΩ. ΤΩΡΑ ΑΝ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕ ΔΙΑΓΡΑΨΕΙΣ ΕΠΕΙΔΗ Ο ΧΙΜΑΡΑΙΟΣ ΜΕ ΒΡΙΖΕΙΣ ΚΑΝΕ ΟΤΙ ΣΕ ΦΩΤΙΣΕΙ Ο ΘΕΟΣ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΣΟΥ ΠΕΡΙ ΕΚΤΙΜΗΣΗΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ (ΚΥΡΙΩΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ) ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΗ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΑΡΚΕΤΗ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ ΑΠΟ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ.
ΠΡΟΣ ΔΕΡΟΠΟΛΙΤΗ
ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΗΝ ΑΠΑΝΤΑΣ ΓΙΑ ΜΕΝΑ. ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ?
ΠΡΟΣ ΧΙΜΑΡΑΙΟ
ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΑΠΕΥΘΥΝΕΣΑΙ ΣΕ ΜΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΜΟΥ ΓΡΦΑΕΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΚΑΙ ΒΡΙΣΕ ΟΣΟ ΘΕΛΕΙΣ (ΜΕΧΡΙ 10 ΣΕΛΙΔΕΣ)
ΕΓΩ ΔΕΝ ΚΑΤΗΓΟΡΩ ΤΗ ΧΙΜΑΡΑ ΟΥΤΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΗΣ Β.ΗΠΕΙΡΟΥ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΩΣ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ. ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΙΠΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΗ Η ΠΕΡΙΟΧΗ ΕΛΛΗΝΟΦΩΝΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ. ΕΠΕΙΔΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙ Ο ΔΕΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΔΕ ΦΤΑΙΩ ΕΓΩ. ΤΩΡΑ ΑΝ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕ ΔΙΑΓΡΑΨΕΙΣ ΕΠΕΙΔΗ Ο ΧΙΜΑΡΑΙΟΣ ΜΕ ΒΡΙΖΕΙΣ ΚΑΝΕ ΟΤΙ ΣΕ ΦΩΤΙΣΕΙ Ο ΘΕΟΣ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΣΟΥ ΠΕΡΙ ΕΚΤΙΜΗΣΗΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ (ΚΥΡΙΩΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ) ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΗ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΑΡΚΕΤΗ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ ΑΠΟ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ.
ΠΡΟΣ ΔΕΡΟΠΟΛΙΤΗ
ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΗΝ ΑΠΑΝΤΑΣ ΓΙΑ ΜΕΝΑ. ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ?
ΠΡΟΣ ΧΙΜΑΡΑΙΟ
ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΑΠΕΥΘΥΝΕΣΑΙ ΣΕ ΜΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΜΟΥ ΓΡΦΑΕΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΚΑΙ ΒΡΙΣΕ ΟΣΟ ΘΕΛΕΙΣ (ΜΕΧΡΙ 10 ΣΕΛΙΔΕΣ)
-
Λαζαρος - Τακτικό μέλος
- Δημοσιεύσεις: 1117
- Εγγραφή: 01:33 am 02 05 2006
- Τοποθεσία: Βρυσερά Δρόπολης
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης
- Ευρετήριο Δ. Συζήτησης
- Η ομάδα • Διαγραφή cookies Δ. Συζήτησης • Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ]